sobota, 17 sierpnia 2013

Co w Klubie piszczy, czyli... niedługo wracamy!

Lato ma się ku końcowi, mamy nadzieję, że miło mija Wam ten gorący, wypoczynkowy czas! ;)
Już niedługo nowa, jesienno - zimowa odsłona Małego Klubu Mam, dla Waszej wygody ponownie w Górnym i Dolnym Wrzeszczu. Zabierzcie dobry humor, ulubione zabawki, książeczki i przekąski i zdążajcie na nasze spotkanie! Zapraszamy rodziców z maluszkami do lat 3 ;) Do zobaczenia!

Jeśli już teraz spragnieni jesteście informacji o Klubie - piszcie! malyklubmamgdansk(at)gmail.com. Czekamy!

6 komentarzy:

  1. Ja napisałam maila, ale nie dostałam odpowiedzi:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy serdecznie jako nowo powstały Klub w Gdańsku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie, szkoda, że tak daleko jesteście:) Ja nadal czekam na jakikolwiek znak życia od małego klubu wrzeszczańskiego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko Żono, napisałaś pod innym naszym blogiem, więc komentarz uciekł. Klub jak na razie nie spotyka się regularnie, ruszymy po przerwie dopiero jesienią. Zachęcamy do kontaktu tutaj oraz na fejsbuku!

      Usuń
  4. Ok wielkie dzięki za odpowiedź!!!:):) Nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy, informacje o spotkaniu oraz wydarzenie fejsbukowe już "wiszą" ;)

      Usuń